Η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής θα συμμετέχει στην 4η καινοτόμο ψηφιακή δράση «Partnerships in European Tourism (21-22 Ιουνίου)» της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με θέμα την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και την αναδόμηση διαύλων επικοινωνίας μετά την πανδημία του COVID-19 μεταξύ της ευρωπαϊκής και της κινεζικής τουριστικής βιομηχανίας.
Η συμμετοχή, γίνεται με χρήση της πιο σύγχρονης τρισδιάστατης τεχνολογίας (3D), η οποία αποτελεί τμήμα του έργου «Partnerships of European Tourism (PET)», που ξεκίνησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Στο πλαίσιο της δράσης θα πραγματοποιηθεί σειρά από επαγγελματικών συναντήσεων (Β2Β meetings) μεταξύ σαράντα, συνολικά, ευρωπαϊκών μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων με αγοραστές από την κινεζική αγορά.
Μέσω της δράσης η Διεύθυνση Τουρισμού θα έχει τη δυνατότητα να μιλήσει με τους Κινέζους αγοραστές και να κατανοήσει σε βάθος την κινεζική τουριστική αγορά.
Οι Κινέζοι αγοραστές θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το πλούσιο γεωγραφικό και θεματικό τουριστικό χαρτοφυλάκιο της Αττικής ενώ θα προβληθεί στο κινεζικό και διεθνές κοινό της έκθεσης ως ένα ελκυστικό και ασφαλές σύνολο τουριστικών προορισμών για διακοπές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Ειδικότερα, το έργο «Partnerships in European Tourism» περιλαμβάνει μια διαδραστική τρισδιάστατη (3D) ψηφιακή πλατφόρμα, όπου οι Κινέζοι αγοραστές και οι Ευρωπαίοι προμηθευτές μπορούν να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις, να επισκεφθούν τα περίπτερα, να αλληλοεπιδράσουν μεταξύ τους με χρήση τρισδιάστατων (3D) avatars και να συμμετέχουν σε ποιοτικά επαγγελματικά ραντεβού 1 προς 1. Το ψηφιακό περιβάλλον της πλατφόρμας περιλαμβάνει δύο κιόσκια, τα οποία επιτρέπουν στις 40 επιλεγμένες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις που συμμετέχουν να αναδείξουν τα διεθνή τους προϊόντα στους Κινέζους τουριστικούς επιχειρηματίες. Για το σκοπό αυτό παρέχονται στους συμμετέχοντες εξατομικευμένα ψηφιακά περίπτερα.
Ο στόχος του έργου είναι η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στον τουριστικό κλάδο. Καθώς, προ της πανδημίας του COVID-19, η Ευρώπη κέρδιζε συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις των Κινέζων ταξιδιωτών, η υλοποίηση της ψηφιακής δράσης έχει ως σκοπό να ενδυναμώσει αυτή την τάση της αγοράς και να αποκαταστήσει, μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν, τις ροές των Κινέζων ταξιδιωτών προς την Ευρώπη, και τη χώρα μας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ