Για τη θετική εικόνα της Ελλάδας αφενός ως τουριστικού προορισμού παγκόσμιου βεληνεκούς και αφετέρου ως τουριστική αγορά με εξαιρετικές επενδυτικές ευκαιρίες, μίλησε μεταξύ άλλων η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου, στο 11ο Αραβο-Ελληνικό Οικονομικό Φόρουμ, στο πάνελ «Τουρισμός και Επενδύσεις σε Ακίνητα σε Ελλάδα και Αραβικό Κόσμο».
Παράλληλα, η κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου τόνισε ότι «η χώρα εισέρχεται σε έναν νέο κύκλο, βιώσιμης ανάπτυξης με τον τουρισμό να εξακολουθεί να είναι η ναυαρχίδα της ελληνικής οικονομίας. Με περισσότερα από 16.000 χιλιόμετρα ακτογραμμής, με περίπου 6.000 μεγαλύτερα και μικρότερα νησιά και νησίδες, και με εδραιωμένη πλέον θέση στην παγκόσμια αγορά τουρισμού, η Ελλάδα παρουσιάζει εξαιρετικές επενδυτικές ευκαιρίες στο συγκεκριμένο κλάδο, όπως άλλωστε αποδεικνύουν τόσο (α) η πρόσφατη συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας ύψους 2,3 δισεκατομμυρίων μεταξύ του ομίλου Sani/Ikos και του κρατικού επενδυτικού ταμείου GIC της Σιγκαπούρης (η μεγαλύτερη επένδυση στον τουρισμό παγκοσμίως μετά τον covid), όσο και (β) η νέα επένδυση νωρίτερα μέσα στο έτος ύψους 130 εκατ. για την απόκτηση και αναβάθμιση ξενοδοχειακών μονάδων στην Ελλάδα που προχώρησε η Goldman Sachs».
Επιπροσθέτως, η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης υπογράμμισε ότι «ο τουριστικός κλάδος, στο πλαίσιο μιας νέας πρωτοβουλίας στρατηγικής αναβάθμισης, εστιάζει πλέον (α) στην χρονική και (β) χωρική επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, (γ) στην προσέλκυση υψηλότερης αξίας τουριστικών ομάδων (επισκέπτες με υψηλά εισοδήματα, επισκέπτες High-net-worth), (δ) στην αύξηση του μέσου εσόδου ανά επισκέπτη, όπως και (ε) στο άνοιγμα της Ελλάδας σε νέες αγορές».
Τέλος η κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου αναφέρθηκε στις κύριες επενδυτικές ευκαιρίες που παρουσιάζει ο τουρισμός στη χώρα μας όπως:
- Ιδιωτικοποίηση βασικών κρατικών περιουσιακών στοιχείων που αφορούν τουρισμό και μεταφορές (μαρίνες, περιφερειακά αεροδρόμια, τουριστικά ακίνητα κ.λπ.) από το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου.
- Δημιουργία πολυτελών τουριστικών θέρετρων, με τη βοήθεια επενδυτικών κινήτρων, όπως κρατικές επιχορηγήσεις και φορολογικές διευκολύνσεις.
- Ανάπτυξη εξειδικευμένων τουριστικών προϊόντων και υποδομών, επικεντρωμένα γύρω από συγκεκριμένες θεματικές ενότητες (γαστρονομία, πολιτισμός, ευεξία, πολυτέλεια), υποκατηγορίες τουρισμού (ιατρικός, συνεδριακός), σημαντικές αγορές (όπως ευτύτερα η Ασία για παράδειγμα) ή δημογραφικές ομάδες (Συνταξιούχοι, Οικογένειες, Ζευγάρια κ.λπ.).
Πηγή:cnn.gr