Οι χαμηλότερες τιμές έναντι των φυσικών καταστημάτων προσελκύουν ολοένα και περισσότερους καταναλωτές
Οι μεγάλες εκπτώσεις σε σύγκριση με τα φυσικά καταστήματα και το γεγονός ότι πολλές εταιρείες καλλυντικών επιλέγουν αποκλειστικά το κανάλι του φαρμακείου για τη διανομή και την εμπορία των προϊόντων τους βρίσκονται πίσω από τη συνεχιζόμενη υψηλή ανάπτυξη των ηλεκτρονικών φαρμακείων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, οι πωλήσεις του εν λόγω κλάδου ενισχύθηκαν κατά 18% το τρίτο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, ενώ μέσα στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2022 ο συνολικός τζίρος των ηλεκτρονικών φαρμακείων, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, υπολογίζεται σε 201 εκατ. ευρώ, ενισχυμένος κατά 12% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.
Το μέσο αγοραστικό καλάθι στο εννεάμηνο του 2022 είχε αξία 43,70 ευρώ έναντι 44,90 ευρώ το εννεάμηνο του 2021. Από την άλλη, περιέχει φέτος περισσότερα τεμάχια –4,9 έναντι 4,6 πέρυσι– με σχεδόν δύο από αυτά να είναι προϊόντα περιποίησης και προσωπικής φροντίδας. Σε αντίθεση, λοιπόν, με ό,τι συμβαίνει σε άλλους κλάδους του λιανεμπορίου, π.χ. στα σούπερ μάρκετ, ο πληθωρισμός δεν φαίνεται να έχει επηρεάσει το κανάλι του ηλεκτρονικού φαρμακείου. Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί ότι ο μέσος όρος των εκπτώσεων που βρίσκουν οι καταναλωτές στο «ψηφιακό ράφι» των φαρμακείων κυμαίνεται στο 39%, αυξημένη μάλιστα κατά μία μονάδα συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.
πηγή:kathimerini.gr