Προσήλωση στον στόχο να δοθεί στην κυκλοφορία η Βασιλίσσης Όλη ας δείχνει ο Χάρης Δούκας, ο οποίος συνεχίζει τις επαφές του με τους αρμόδιους φορείς και τους βασικούς ‘πυλώνες” στον Δήμο Αθηναίων.
Ειδικά για τον “γρίφο” της Βασιλίσσης Όλγας, οι σημερινές δηλώσεις του Χρόνη Ακριτίδη, Διευθύνοντα Συμβούλου της εταιρείας “Ανάπλαση Αθήνας ΑΕ”, φαίνεται ότι “κουμπώνουν” με τρία βασικά επιχειρήματα του νεοεκλεγέντα Δημάρχου. Με συνέντευξή του στο Talk Radio, ο κ. Ακριτίδης παραδέχεται καταρχάς ότι η Βασιλίσσης Όλγας μπορεί να δοθεί ανά πάσα στιγμή στην κυκλοφορία, αναφέροντας χαρακτηριστικά:
«Πρώτα από όλα η Όλγας δεν πεζοδρομείται αλλά αναπλάθεται. Μετά το τέλος του έργου θα κυκλοφορούν τα τρόλεϊ, τα λεωφορεία, τα οχήματα έκτακτης ανάγκης και το τραμ που θα παραμείνει. Όπως προβλέπεται να κατασκευαστεί το έργο μπορεί (η Β. Όλγας να ξαναδοθεί στην κυκλοφορία). Αφού υπάρχει διάδρομος κίνησης οχημάτων. Σας λέω ότι περνάει τρόλεϊ και λεωφορείο.».
Δεύτερον, επιβεβαιώνει το υπέρογκο κόστος του έργου της ανάπλασης της Β. Όλγας, επισημαίνοντας: «Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία ο αρχικός προϋπολογισμός ήταν 5,8 εκατομμύρια ευρώ.».
Τρίτον, αναφορικά με τις ανακοινώσεις της Υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη, σύμφωνα με τις οποίες υπάρχουν σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα, αποκαλύπτει ότι η ύπαρξη αρχαίων στη συγκεκριμένη περιοχή ήταν ήδη γνωστή και ότι τα μέχρι τώρα ευρήματα δεν βρίσκονται στη Β. Όλγας, αλλά στον παρακείμενο χώρο.
Στην τοποθέτησή του, σημειώνει: «Εμείς έχουμε προβλέψει ένα πολύ μεγάλο κονδύλι για τα αρχαία, επειδή ήξερα ότι θα βρούμε κάτι. Ένα κονδύλι της τάξης των 600 χιλιάδων ευρώ. Το ότι βρέθηκαν πολλά ευρήματα το ξέραμε, αφού όπου και να σκάψεις υπάρχουν. Και εκεί είναι μία περιοχή πολύ σημαντική αρχαιολογικά. Κάποια από αυτά έχουν ήδη αποκαλυφθεί και είναι κοντά στο σιντριβάνι του Ζαππείου και κοντά στο άγαλμα του Βύρωνα.».