Αυξημένη καταναλωτική συνείδηση, σύνεση και περίσκεψη κατά τις αγορές, συμβουλεύει η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας με αφορμή την Cyber Monday την ερχόμενη Δευτέρα. Πιο συγκεκριμένα η Ένωση τονίζει ότι: «σε συνθήκες ακρίβειας ή/και αισχροκέρδειας, η καταναλωτική φρενίτιδα που με εμπορικές τεχνικές δημιουργούν μεγάλοι παράγοντες του εμπορίου, όπως είναι η Cyber Monday και μάλιστα συνεχόμενα μετά τη Black Friday, έχει ως αποτέλεσμα την υποσυνείδητη άσκηση ψυχολογικής πίεσης στον καταναλωτή, ο οποίος αισθάνεται ότι “πρέπει” να εκμεταλλευτεί τις προσφορές σπεύδοντας στα μαγαζιά. Αντίδοτο στην διαδεδομένη πρακτική, είναι η αυξημένη καταναλωτική συνείδηση, η σύνεση και η περίσκεψη κατά τις αγορές».