O Leon Avigad θυμάται ότι όταν αποφάσισε να επενδύσει στην Ομόνοια, όλοι τον απέτρεπαν. Η περιοχή εθεωρείτο “non grata”. Η απορία ήταν προφανής; Πώς ένα μέρος μόλις 10 λεπτά από το λαμπερό Σύνταγμα, μπορούσε να είναι τόσο διαφορετικό – προς το χειρότερο; Μετά την πρώτη επένδυση στο ξενοδοχείο της Ομόνοιας, ακολούθησαν η ανακοίνωση για το νέο ΜΙΝΙΟΝ και τα ξενοδοχεία Mama Shelter με το super cool design του Philippe Starck. “Τέτοια έργα θα μετατρέψουν την Ομόνοια σε 4-5 χρόνια σε Soho της Αθήνας”, ισχυρίζεται ο Ισραηλινός επιχειρηματίας.
Και συνεχίζει. “Το να διοργανώνεις parties κάθε Σαββατοκύριακο, στην ταράτσα του Brown Lighthouse για παράδειγμα, με την ομάδα Νepenthe events αλλά και πολλούς άλλους promoters στο Pullman club με high-end δείπνο, ελκύουν κόσμο από τη Βουλιαγμένη και το Κολωνάκι στην Ομόνοια. Επίσης η συμμετοχή μας ως χορηγός σε events όπως το Art Athina, Taste of Athens και το comics festival, ή το gay pride και τόσα πολλά “pop-ups” που γίνονται στο Brown Acropol ή στο Lighthouse και το club Dave Red, μπορούν να αλλάξουν τη δυναμική του κέντρου υπέρ της Ομόνοιας. Προωθώντας επίσης τη χριστουγεννιάτικη αγορά της περιοχής, ωθήσαμε πολλές οικογένειες να έρθουν με τα παιδιά τους στο συντριβάνι”.
To πρόβλημα των τοξικομανών
Το πρόβλημα της Ομόνοιας το γνωρίζουμε όλοι. Είναι οι τοξικομανείς της περιοχής. O Leon Avigad λέει σχετικά: “To πρόβλημα των ναρκωτικών στην Ομόνοια δεν μπορεί να λυθεί από μόνο του. Μιλήσαμε πολλές φορές με τον δήμαρχο και τον υπουργό Τουρισμού και το αρμόδιο όργανο της αστυνομικής υπηρεσίας. Αυτό για να επιλυθεί οριστικά, θα χρειαστούν χρόνια και για αυτό η αστυνομία δικαίως υποστήριξε πως δεν ψάχνει για τους χρήστες αλλά για τους διακινητές”.
Από την άλλη πλευρά, το τελευταίο πράγμα που θα ήθελαν είναι να “εξευγενιστεί” η περιοχή. “Δεν αναζητούμε να μετατρέψουμε την Ομόνοια σε Κολωνάκι. Η Ομόνοια έχει τη δική της γοητεία και πραγματικότητα. Και δεν πρέπει να την αλλάξουν. Θυμάμαι την Ομόνοια παιδί όταν ήταν ακόμα κυκλική. Ήταν μέρος για διασκέδαση. Όχι snob και prestigious. Ή όλη περιοχή μέχρι την Τεχνόπολη και τον Κεραμικό, είναι περιοχή κεφιού και coolness. Κι έτσι πρέπει να γίνει. Για αυτό χρειάζονται αλλαγές από την βάση και όχι τεράστια επενδυτικά κεφάλαια με φαραωνικά έργα με ορίζοντα δεκαετίας”.