Μαζεύει τα φορτηγά από τα στενά της πόλης
Ο Δήμαρχος του 55,68 που εξελέγη για τρίτη συνεχόμενη φορά, αυξάνοντας το ποσοστό του, αποδεικνύει ακόμη μια φορά, πόσο χαίρει της εμπιστοσύνης των κατοίκων του Παπάγου και του Χολαργού.
Η Δημοτική Αρχή έχει σηκώσει τα μανίκια και δείχνει να εργάζεται σκληρά, με το βλέμμα στραμμένο στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων. Προβλήματα που ταλανίζουν για δεκαετίες τους κατοίκους της ήρεμης γειτονιάς του Παπάγου, οδηγούνται σε λύση.
Πιο συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος με επιστολή του προς την Περιφέρεια Αττικής ζητάει να δοθεί τέλος στη ρύπανση, την ηχορύπανση και τις κυκλοφοριακές επιπτώσεις, που απορρέουν από την αυξημένη κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στα στενάκια του Παπάγου.
Οι δρόμοι του Δήμου Παπάγου – Χολαργού, πολλοί εκ των οποίων χαρακτηρίζονται ως ήπιας κυκλοφορίας, είναι επιφορτισμένοι τις περισσότερες ώρες της ημέρας αλλά και μέχρι αργά το απόγευμα, με εκπαιδευτικά οχήματα, όλων των κατηγοριών, τα οποία περνούν από διεξαγωγή εξετάσεων, και μάλιστα σε ώρες εντελώς ακατάλληλες για την εν λόγω διαδικασία, και μάλιστα, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από οποιονδήποτε άλλον Δήμο σε όλη την Αττική.
Παράλληλα, ο Δήμος Παπάγου-Χολαργού φιλοξενεί τις περισσότερες αφετηρίες πρακτικών εξετάσεων από οποιοδήποτε άλλο Δήμο σε όλη τη χώρα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι επιτροπές στην οδό Αναπαύσεως, καθώς και οι επιτροπές στο καφέ «Ολυμπιάδα».
Είναι επιβεβλημένο να υπάρχει αμέριστη κατανόηση στην αναγκαιότητα της εκπαίδευσης και της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά και της διεξαγωγής των πρακτικών εξετάσεων.
Από την άλλη πλευρά καθημερινά φτάνουν στα αυτιά του Δημάρχου, τα παράπονα και η αγανάκτηση των Δημοτών μας, καθώς και η ενόχλησή τους από την αυξημένη κίνηση των εκπαιδευτικών οχημάτων. Ειδικότερα, όμως υπάρχει έντονη δυσαρέσκεια των κατοίκων, για τα βαρέα οχήματα.
Πιο συγκεκριμένα, επί της οδού Αναστάσεως στην περιοχή του Παπάγου, λειτουργεί αφετηρία πρακτικών εξετάσεων για φορτηγά, λεωφορεία και νταλίκες, οι οποίες, πέραν από τις κυκλοφοριακές επιπτώσεις και τη ρύπανση, δημιουργούν όχληση κατά τις μεσημβρινές ώρες κοινής ησυχίας, εφόσον η ώρα διεξαγωγής των πρακτικών εξετάσεων ορίζεται στις 14:30 το μεσημέρι.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, τα βαρέα οχήματα να συγκεντρώνονται επί της οδού, τουλάχιστον 1 ώρα νωρίτερα, να σταθμεύουν παράνομα και μέχρι τις 17:00 το απόγευμα που ολοκληρώνεται η διαδικασία και συνεπώς, να επικρατεί ασύλληπτη ηχορύπανση και οι κάτοικοι να μη μπορούν να αναπαυθούν, ή να εργαστούν.
Επιπρόσθετα, στο συγκεκριμένο σημείο εκτελούνται δοκιμασίες ελέγχου των εν λόγω οχημάτων (με τον κινητήρα σε λειτουργία), της στάθμευσης, της οπισθοπορείας με στροφή, ακόμη και της διαδικασίας ζεύξης – απόζευξής σε νταλίκες, κατάσταση η οποία δημιουργεί έντονη δυσφορία στους Δημότες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με τη νέα νομοθεσία, τα βαρέα οχήματα πρέπει να είναι φορτωμένα, κάτι που συνεπάγεται με αυξημένο θόρυβο και αυξημένες καταπονήσεις και φθορές στο οδόστρωμα του Δήμου. Στο μεγαλύτερο τμήμα του δημοτικού οδικού δικτύου απαγορεύεται η στάθμευση και η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων, καθώς πρόκειται για περιοχή αμιγούς κατοικίας και όχι βιομηχανική ζώνη.
Τονίζεται ότι η νομοθεσία δεν επιβάλλει την προσαρμογή των βαρέων εκπαιδευτικών οχημάτων στη νέα αντιρρυπαντική τεχνολογία, με αποτέλεσμα τα περισσότερα εξ αυτών να εκπέμπουν αυξημένα καυσαέρια που δημιουργούν επιπρόσθετο κίνδυνο για την υγεία των κατοίκων με αναπνευστικά προβλήματα.
Αυτές οι μικρές ενέργειες βελτίωσης της ποιότητας ζωής και της καθημερινότητας προσδίδουν μεγάλη αξία στο έργο της δημοτικής αρχής που αποδεικνύει ότι βάζει σε προτεραιότητα τον Δημότη και την προστασία του περιβάλλοντος
.