Έμπνευση για τους νέους επιχειρηματίες αποτελεί η ιστορία του επιχειρηματία Βασίλη Ρουμπή. «Αν κοιτάξω πίσω τον εαυτό μου που δεν είχε καθόλου επιχειρηματικό υπόβαθρο, θα έλεγα πως όλα είναι εφικτά. Αντί να περιορίζεσαι σε αυτό που ήδη ξέρεις, δοκίμασε νέα πράγματα. Ο δρόμος προς την επιτυχία δεν είναι εύκολος. Απαιτεί προσπάθεια και αφοσίωση. Ξεκίνησα μόνος μου και τώρα είμαστε μια οικογένεια 50 ατόμων. Υπήρξαν πολλές αποτυχίες, αλλά η υπομονή, η επιμονή και η θέληση μας οδήγησαν στην επιτυχία», αναφέρει στην Οικονομική Αναλύτρια Δάφνη Γρηγοριάδη, στην εκπομπή «Οικονομία & Απασχόληση» στο web TV stent.net.gr του Skywalker.
Από προπονητής τένις στην δημιουργία μιας επιχείρησης, ο Βασίλης Ρουμπής ιδιοκτήτης και CEO της V. ROUBIS γνωστής με τα εμπορικά σήματα “bfresh” και “feeju”, βρήκε την ευκαιρία να δημιουργήσει κάτι που έλειπε από την αγορά. Εργαζόμενος τότε παράλληλα στο χώρο της πώλησης φίλτρων νερού σε επιχειρήσεις εστίασης, διαπίστωσε ότι οι επιλογές των αναψυκτικών περιορίζονταν σε προϊόντα με ζάχαρη και συντηρητικά. Αυτή η έλλειψη υγιεινών επιλογών τον ενέπνευσε να αναζητήσει λύση.
Έτσι, άρχισε τα πειράματα στην κουζίνα του σπιτιού του, επιδιώκοντας να δημιουργήσει ένα αναψυκτικό που να είναι υγιεινό και γευστικό ταυτόχρονα. Η επιχειρηματική του δραστηριότητα στην αρχή ξεκίνησε φασόν, μέσα σε ένα χρόνο η ανταπόκριση της αγοράς οδήγησε στην ανάγκη δημιουργίας δικής του παραγωγής, όπου και προέκυψε το πρώτο του brand “bfresh”.
Οι εγκαταστάσεις της εταιρείας βρίσκονται στη Χαλκίδα σε μια έκταση 60 στρεμμάτων, μέσα στη φύση κάτι το οποίο συνάδει με τη φιλοσοφία της εταιρείας για υγιεινά προϊόντα. Χρειάστηκαν 3 χρόνια από την στιγμή που ξεκίνησε η παραγωγή για να φτάσει η εταιρεία σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο. Η εταιρεία πέρα από την εγχώρια αγορά δραστηριοποιείται και στο εξωτερικό μέσω εξαγωγών σε 15 χώρες σε όλο τον κόσμο. «Το εύκολο είναι να παράγεις, το δύσκολο είναι να μπορείς να διαθέσεις το προϊόν στην αγορά. Είχα την τύχη επειδή ήμουν πωλητής να φτιάξω το δίκτυο πωλήσεών μου. Αυτό με βοήθησε να πάω γρήγορα», επισημαίνει.
Τα προϊόντα τα βρίσκει κανείς στον χώρο της εστίασης καθώς και σε επιλεγμένα σημεία στην λιανική. Μάλιστα στον σχεδιασμό της εταιρείας είναι να επεκτείνει το αποτύπωμά της στην λιανική αγορά, μια σκέψη η οποία προέκυψε με αφορμή την πανδημία. «Για πολλούς από εμάς, ο κορονοϊός αποτέλεσε μια πραγματική περιπέτεια, ιδίως στον κλάδο του Horeca. Όταν η εστίαση έκλεισε, χάσαμε το 50% του τζίρου μας. Καταφέραμε να μη χάσει κανείς τη δουλειά του, να υλοποιήσουμε ένα μεγάλο μέρος της επένδυσής μας. Τώρα, επειδή υπάρχει υποδομή για εμάς, υπάρχει μια εξαιρετική ζήτηση για το προϊόν μας. Αν ήμασταν τότε στο λιανεμπόριο θα ήταν διαφορετικά. Για αυτό νομίζω ότι πρέπει να είμαστε σε όλα τα κανάλια πώλησης».
Από τον covid στην ενεργειακή κρίση και τον πληθωρισμό
Ο πληθωρισμός επηρέασε ιδιαίτερα την εταιρεία αλλά και ευρύτερα τον κλάδο τα δύο προηγούμενα χρόνια καθώς υπήρξε αύξηση του κόστους παραγωγής και του κόστους προμηθειών. Αυτή τη στιγμή υπάρχει μια αποκλιμάκωση των τιμών, αν και δεν έχουν επιστρέψει στα επίπεδα που ήταν πριν από δύο χρόνια, είναι όμως καλύτερα τα πράγματα.
Αναφορικά με τα πλάνα της εταιρείας
Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη η επένδυση αρχικού ύψους 4 εκατ.€ στις κτιριακές εγκαταστάσεις της εταιρείας, η οποία θα ολοκληρωθεί το 2025. Με την ολοκλήρωση της επένδυσης, η εταιρεία σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα επισκέψιμο πάρκο, όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να δουν τα φυτά που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή. Αυτό το πάρκο θα προσφέρει επίσης τη δυνατότητα να δοκιμάσουν από κοντά προϊόντα όπως λεμονάδες, παρακολουθώντας την διαδικασία παρασκευής αυτών των προϊόντων. Επιπλέον, η εταιρεία επιδιώκει να ανακαλύψει καινούργια προϊόντα που προάγουν την ευεξία και καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Προς αυτή την κατεύθυνση, σχεδιάζεται η κυκλοφορία νέων σειρών προϊόντων τον Οκτώβριο.