Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024


ΑρχικήΕιδήσειςΟ Όμιλος Intrafashion αναλαμβάνει την ανάπτυξη των brands "Terranova" και "Calliope" στην...

Ο Όμιλος Intrafashion αναλαμβάνει την ανάπτυξη των brands “Terranova” και “Calliope” στην Ελλάδα

Στο πλαίσιο του αναπτυξιακού του πλάνου, ο Όμιλος Intrafashion ανακοινώνει την υπογραφή συμφωνίας αποκλειστικής αντιπροσώπευσης και εμπορικής ανάπτυξης με τον διεθνώς αναγνωρισμένο ιταλικό Όμιλο Teddy για τα brands “Terranova” και “Calliope”, o οποίος διαθέτει παρουσία σε 40 χώρες με 1.000 περίπου καταστήματα. Η πολυετής συμφωνία προβλέπει τα αποκλειστικά δικαιώματα ανάπτυξης δικτύου καταστημάτων για τις περιοχές της Αττικής, της Πελοποννήσου, της Κρήτης, των Ιονίων Νήσων και της Εύβοιας καθώς και τα μη αποκλειστικά για το σύνολο της ελληνικής επικράτειας.

Εγκαινιάζοντας τη νέα αυτή στρατηγική συνεργασία, ο Όμιλος Intrafashion παρουσίασε στα τέλη του Απριλίου 2024, το πρώτο νέο flagship store της “Terranova”, στο πλέον κεντρικό σημείο του εμπορικότερου δρόμου της χώρας μας, στην οδό Ερμού 26. Πρόκειται για ένα κατάστημα υψηλής προβολής που εκτείνεται σε 4 επίπεδα, με συνολικούς χώρους πώλησης που υπερβαίνουν τα 500 m² και ένα ιδιαίτερα πρωτότυπο και λειτουργικό retail concept, που αντανακλά το DNA του διάσημου brand “Terranova”.

Η νέα στρατηγική συνεργασία με τον Όμιλο Teddy αποτελεί ορόσημο για τον Όμιλο Intrafashion. Μέσω διαρκών επενδύσεων, ο Όμιλος Intrafashion διευρύνει το φάσμα των προσφερόμενων προϊοντικών συλλογών, με επιλογές που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Αυτή η διαρκής ανάπτυξη και προσαρμογή στις εξελίξεις της αγοράς ενισχύει τη θέση του, εξασφαλίζοντας τη συνεχή ικανοποίηση των πελατών και τη διατήρηση μιας δυναμικής παρουσίας στην αγορά.

Όπως δήλωσε ο Δημήτρης Ματεμτζής, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Intrafashion Group: «Η σημαντική αυτή εμπορική συμφωνία εντάσσεται στο ευρύ πλαίσιο της αναπτυξιακής πολιτικής μας και στοχεύει όχι μόνο στην περαιτέρω οικονομική ενίσχυση του Ομίλου, αλλά κυρίως στο στρατηγικό στόχο διεύρυνσης και εδραίωσης του λιανικού μας αποτυπώματος στην ελληνική αγορά ένδυσης, με μόχλευση ισχυρών συνεργασιών στη λειτουργία της Intrafashion και της Teddy Group. Kυρίως όμως αντικατοπτρίζει αρκετά κοινά σημεία εταιρικής κουλτούρας και στόχων που θέτουν τις βάσεις μιας μακρόπνοης και αμοιβαία επωφελούς συνεργασίας».



Ροη Ειδήσεων