Έπειτα από καταγγελία αναγνώστη των Attica Times, διαπιστώθηκε διαρροή νερού από φρεάτιο υδρομετρητών στην περιοχή του Θησείου. Παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει 24 ώρες από την αναγγελία της διαρροής, οι συνεχείς οχλήσεις των πολιτών στο τηλεφωνικό κέντρο της ΕΥΔΑΠ (1022) δεν έχουν φέρει καμία ανταπόκριση ούτε ενημέρωση σχετικά με το πότε θα παρέμβει το συνεργείο αποκατάστασης.
Η κατάσταση έγινε ακόμα πιο ανησυχητική όταν κλήθηκε ιδιώτης υδραυλικός για την επίλυση του προβλήματος. Ωστόσο, ο υδραυλικός δεν μπορούσε να επέμβει, καθώς η διαρροή εντοπίζεται πριν το ρολόι της ΕΥΔΑΠ, δηλαδή σε σημείο που είναι ευθύνη της εταιρείας ύδρευσης να αποκαταστήσει.
Σε επικοινωνία που είχε συνεργάτης των Attica Times με το προσωπικό της ΕΥΔΑΠ, ενημερώθηκε πως δεν υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος απόκρισης για τέτοιες περιπτώσεις και ότι η παρέμβαση των συνεργείων γίνεται σύμφωνα με τη διαθεσιμότητά τους. Αυτό σημαίνει ότι, παρά τη σοβαρότητα της κατάστασης, μπορεί να χάνονται ατελείωτα κυβικά νερού μέχρι τα συνεργεία να μπορέσουν να επέμβουν.
Το ζήτημα αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό, καθώς αφορά την οικονομία των πολύτιμων υδάτινων πόρων, ιδίως σε μια εποχή που η διαχείριση του νερού αποτελεί κρίσιμο περιβαλλοντικό και κοινωνικό ζήτημα. Η απώλεια νερού λόγω διαρροών, σε συνδυασμό με την καθυστέρηση στην αποκατάσταση, όχι μόνο σπαταλά έναν πολύτιμο πόρο, αλλά δημιουργεί και προβλήματα στην οδική ασφάλεια και στην ασφαλή κίνηση των πεζών, καθώς το νερό κυλάει στους δρόμους και στα πεζοδρόμια, αυξάνοντας τον κίνδυνο ατυχημάτων.
Είναι επιτακτική ανάγκη η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ, καθώς και το αρμόδιο υπουργείο, να εξετάσουν άμεσα το ζήτημα αυτό και να εφαρμόσουν διαδικασίες που θα διασφαλίζουν την άμεση αποκατάσταση των διαρροών. Η έλλειψη ταχύτητας στην αντιμετώπιση τέτοιων προβλημάτων οδηγεί σε περιττή σπατάλη νερού και σε ενδεχόμενους κινδύνους για τους πολίτες. Η υπεύθυνη διαχείριση των υδάτινων πόρων είναι απαραίτητη για την προστασία του περιβάλλοντος και την ευημερία της κοινωνίας.