Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025


ΑρχικήΟικονομίαH σοκολατοβιομηχανία ION κάνει το μπαμ και βγάζει νέα “Dubai Style” σοκολάτα:...

H σοκολατοβιομηχανία ION κάνει το μπαμ και βγάζει νέα “Dubai Style” σοκολάτα: Αποκλειστικό

Της Δάφνης Γρηγοριάδη, Οικονομικής Αναλύτριας

Η κορυφαία και πάντα πρωτοποριακή ελληνική σοκολατοβιομηχανία ΙΟΝ του επιχειρηματία και Προέδρου του ΣΕΒ κ. Σπύρου Θεοδωρόπουλου προγραμματίζει την κυκλοφορία της νέας σοκολάτας Break “Dubai Style“, μια πρόταση που συνδυάζει τη σοκολάτα γάλακτος με γέμιση φιστίκι και φύλλο καταΐφι, εμπνευσμένη από την “Dubai Chocolate” που έγινε viral στο TikTok.

Αποκλειστική φωτογραφία της νέας σοκολάτας “Dubai Style” της ΙΟΝ

Με την κίνηση αυτή, η ΙΟΝ επιδιώκει να ενισχύσει τη θέση της στην κατηγορία των σοκολατοειδών και να ανταγωνιστεί δυναμικά στην αγορά των καινοτόμων προϊόντων.

Η επιλογή της ΙΟΝ να ακολουθήσει τις νέες τάσεις

Με τη βοήθεια του Tik Tok και γενικότερα των social media, νέα προϊόντα κερδίζουν συνεχώς έδαφος, προσελκύοντας το ενδιαφέρον ιδίως των νέων.

Με την σειρά της η ΙΟΝ επιδιώκει να αξιοποιήσει τις νέες καταναλωτικές τάσεις και να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες των Attica Times η ΙΟΝ στοχεύει να βγάλει το νέο προϊόν μέσα στον Φεβρουάριο περίοδος της έναρξης του καρναβαλιού που ευνοεί τον όγκο των πωλήσεων και την καθιέρωση του νέου προϊόντος στην αγορά.

Ήδη υπάρχει ζήτηση από μεγάλο γνωστό σουπερμάρκετ να αγοράσει την πρώτη παρτίδα.

Το νέο προϊόν θα είναι παραπάνω γραμμάρια από τις ήδη υπάρχουσες σοκολάτες Break και η τιμή του θα κινηθεί πέριξ των 5 €.

Αποκλειστική φωτογραφία της νέας σοκολάτας “Dubai Style” της ΙΟΝ

Η στρατηγική της ΙΟΝ

Παράλληλα, η ΙΟΝ προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις, με την Interion να επιστρέφει στους κόλπους της ιστορικής ελληνικής σοκολατοβιομηχανίας, όπου ήταν θυγατρική για πάνω από 20 χρόνια. Επιπλέον, σχεδιάζεται η μετεγκατάσταση του εργοστασίου της ΙΟΝ στη Λαμία.

Πώς ξεκίνησε η viral σοκολάτα

Η viral απόλαυση, που δημιουργήθηκε το 2021 από τη Βρετανο-Αιγύπτια επιχειρηματία Sarah Hamouda στο Ντουμπάι, συνεχίζει να προκαλεί αίσθηση, με τη ζήτηση να ξεπερνά κατά πολύ την προσφορά. Στο Ντουμπάι, μια τέτοια σοκολάτα κοστίζει κατά μέσο όρο 15 ευρώ τα 150 γραμμάρια.

Η “Dubai Chocolate” έχει κλέψει την προσοχή του διαδικτύου, καταγράφοντας πωλήσεις που ξεπερνούν τα 500 εκατομμύρια δολάρια σε μόλις έξι μήνες. Παρά το γεγονός ότι δεν έχει κατοχυρωθεί εμπορικά λόγω της έλλειψης διεθνών συμφωνιών για γεωγραφικές ενδείξεις από τα ΗΑΕ, το προϊόν έχει προκαλέσει νομικές αντιπαραθέσεις. Στο επίκεντρο βρίσκεται η απόφαση του εφετείου της Φρανκφούρτης, που επιτρέπει στα γερμανικά σούπερ μάρκετ Lidl να συνεχίσουν την πώληση του προϊόντος, παρά το γεγονός ότι το προϊόν δεν παρασκευάζεται στο Ντουμπάι.



Ροη Ειδήσεων