Ο Δημήτρης Νατσιός Πρόεδρος του Δημοκρατικού Πατριωτικού Κινήματος “NIKH”, μιλάει στους atticatimes και την δημοσιογράφο Κορίνα Τριανταφύλλου για το πολοσυζητημένο θέμα του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών, για τις θέσεις του κόμματος “NIKH” στον τομέα της αναπαραγωγής και της παρένθετης μητρότητας, για τους τρόπους ενίσχυσης της εθνικής κυριαρχίας και αξιοπρέπειας της χώρας μας και για το πως μπορεί να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη των πολιτών στην πολιτική ηγεσία.
• Κύριε Πρόεδρε, σε πρόσφατη ανάρτησή σας εκφράσατε έντονη κριτική για την πολιτική του δικαιωματισμού, όπως χαρακτηριστικά είπατε, που ακολούθησε η κυβέρνηση. Που ακριβώς εστιάζετε τις αρνητικές συνέπειες αυτής της προσέγγισης για την κοινωνία και τη χώρα μας, και ποιες προτάσεις θα μπορούσατε να καταθέσετε για την αντιστροφή αυτών των αρνητικών επιπτώσεων;
Κατ’ αρχάς ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη. Δεν είναι μόνο κριτική εκ μέρους μου για τον λεγόμενο «δικαιωματισμό», είναι απόρριψη όλης αυτής της δυσωδίας, η οποία κρύβεται επιμελώς καρυκευμένη κάτω από την λέξη αυτή. Είναι συνήθης τακτική να βαπτίζουμε με ουδέτερους ή ακόμη και θετικούς όρους, πράγματα που οι λαοί απεχθάνονται με την πραγματική τους σημασία. Παλαιότερα μιλούσαν για «κινητικότητα στο δημόσιο» και εννοούσαν απολύσεις.
«Ο δικαιωματισμός οδηγεί στον ολοκληρωτισμό», είχα διαβάσει σε μια συνέντευξη του Ράμφου. Πολύ σωστά. Ο ψευτογάμος των ομοφυλοφίλων και όλη αυτή η τρομοκρατία στους διαφωνούντες -ακόμη και βουλευτών- τι δείχνει; Το δικαίωμα σε 15χρονα παιδιά, να αλλάζουν φύλο, με μια απλή δήλωση τι δείχνει; Δείχνουν τον δρόμο μέσα από τον οποίο από τη δημοκρατία είναι δυνατόν να γεννηθεί μια μορφή ολοκληρωτισμού μέσω αναγνώρισης ακατ(ανόητων) δικαιωμάτων. Είναι πόλεμος μεταξύ κοινού νου και παράνοιας. Η παράνοια σταματά με την άμεση κατάργησή της, όπως έκανε ο Τραμπ στις ΗΠΑ. Ο γόρδιος δεσμός του δικαιωματισμού δεν λύνεται κόβεται.
Και μια και μου αρέσει η ποίηση παραπέμπω στον Ελύτη:
«Θέλει μελτέμι γερό, γεννημένο στην Τήνο,
που να΄ρθει με την ευχή της Παναγίας
και να καθαρίσει τον τόπο
απ΄ όλων των λογιώ της Τουρκιάς
και της γηραιάς Ευρώπης τ΄απομεινάρια.
• Προειδοποιείτε μέσω αναφορών σας για την αποδόμηση της εθνικής αξιοπρέπειας, ενώ παράλληλα κάνετε επικρίσεις σχετικά με τις παράνομες πρακτικές στον τομέα της αναπαραγωγής και της παρένθετης μητρότητας. Ποια είναι η θέση του κόμματός σας για την αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων και ποια μέτρα προτείνετε;
Στη ΝΙΚΗ πιστεύουμε στον σεβασμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Η νομοθεσία και ηθική της Πολιτείας οφείλει να σέβεται θεμελιώδεις παραδοσιακές μας αξίες, που ταυτόχρονα αποτελούν και υγιείς πυλώνες ολόκληρου του δυτικού πολιτισμού.
Βασική αξία είναι η ιερότητα της ανθρώπινης ζωής, από την στιγμή της συλλήψεώς της. Το πρώτο ανθρώπινο διπλοειδές κύτταρο είναι ζωντανός οργανισμός που φέρει όλες τις γενετικές πληροφορίες για όλον τον ανθρώπινο οργανισμό – μία αυτοτελής ανθρώπινη οντότητα, μία νέα ζωή, η ευθύνη της οποίας βρίσκεται αποκλειστικά στα χέρια μας. Είναι υποκριτικό και παράλογο η πολιτεία να αναγνωρίζει αστικά δικαιώματα σε μία ανθρώπινη ύπαρξη λίγων ημερών, αλλά όχι το θεμελιώδες δικαίωμα στη ζωή! Οφείλει η πολιτεία με ειλικρίνεια να προνοήσει, διδάσκοντας και θεραπεύοντας, ώστε να εξαλείψει τα κίνητρα που σπρώχνουν κυοφορούσες μητέρες σε μία πολύ κακή επιλογή, που τελικά τραυματίζει σοβαρότατα και τον δικό τους ψυχισμό.
Περαιτέρω, θεωρούμε ότι ο σεβασμός της ανθρώπινης αξιοπρέπειας εκτείνεται και στην έννοια της μητρότητας. Ιδιαίτερα η πρακτική της παρένθετης μητρότητας, δημιουργεί τεράστια ζητήματα, τόσο ηθικά όσο και πραγματικά, από την πλευρά της μητέρας όσο και του παιδιού. Η μεν γυναίκα υποβιβάζεται σε μία παιδοποιητική μηχανή, που δανείζει άψυχα μία μήτρα, το δε παιδί γίνεται αντικείμενο εμπορικής παραγγελίας, συρόμενο να συμμετάσχει σε μία «συμφωνία» για την οποία δεν θα συναινούσε ποτέ. Ο αποχωρισμός-ξερίζωμα μεταξύ μητέρας και παιδιού δεν αφήνει άθικτο κανένα από τα δύο μέρη. Έχουμε καταντήσει να τεμαχίζουμε τη μητρότητα στα τρία, ήτοι: τη βιολογική μητέρα (που συμμετέχει ως δότρια ωαρίων), την κυοφορούσα μητέρα (που δίνει τις πρώτες ψυχοσωματικές εμπειρίες του παιδιού στον κόσμο) και την ανατρέφουσα μητέρα (που αναδέχεται το παιδί) – και την οποία, ακόμη χειρότερα, μπορούμε και να διαγράψουμε τελείως, υποκαθιστώντας την με έναν «ψευτογονέα 2», ώστε να στερήσουμε πλήρως από τη ζωή ενός νέου ανθρώπου τη γλυκύτερη λέξη στον κόσμο, τη «μάνα».
Πώς γίνεται, να θρηνούμε δικαίως για ένα παιδί όταν στερείται τη φυσική μητέρα που το γέννησε, και για ένα άλλο παιδί να θεωρούμε την ίδια κατάσταση απόλυτα αποδεκτή, διότι την παραγγείλαμε;
Βάλαμε οι ενήλικες τα σκληρά «θέλω» μας πάνω από τις τρυφερές ανάγκες των παιδιών και από τη μητρική αγάπη της γυναίκας. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που στις περισσότερες χώρες η παρένθετη μητρότητα απαγορεύεται, έχουμε υποχρέωση να ανακαλύψουμε ξανά τον σεβασμό στις γυναίκες αλλά και στις παιδικές ψυχές.
• Το κόμμα “Νίκη” έχει αναφέρει επανειλημμένα την ανάγκη για ενίσχυση της εθνικής κυριαρχίας και αξιοπρέπειας. Πώς σκοπεύετε να προχωρήσετε σε μια πιο ισχυρή εξωτερική πολιτική και ποιες προτεραιότητες θέτετε στην προστασία των εθνικών συμφερόντων;
Για την Τουρκία, ως το πιο σοβαρό θέμα εξωτερικής πολιτικής θα παραθέσω, τρεις φράσεις με τις οποίες ήδη προ 60 ετών, συμβούλευσε ένας Σουηδός διπλωμάτης τον Βύρωνα Θεοδωρόπουλο τον τότε Έλληνα Πρόξενο Κωνσταντινουπόλεως….
“Τρία πράγματα πρέπει να θυμάσαι για τους Τούρκους:
1. Τα θέλουν όλα δικά τους
2. Δεν παραχωρούν τίποτα
3. Λένε συνεχώς ψέματα”.
Κατέθεσε η ΝΙΚΗ πρόταση νόμου για την κατάργηση της προδοσίας των Πρεσπών.
Με υποκλίσεις και γλοιώδη δουλοπρέπεια, όπως την βλέπουμε στους Μητσοτάκη και Γεραπετρίτη, δεν κερδίζεις σεβασμό, αλλά περιφρόνηση. Τίποτε δεν κάνουν για να ανορθώσουν το καταρρακωμένο φρόνημα του λαού μας, Μόνο υποτέλεια. Όπως λέει ο μεγάλος Ίων Δραγούμης στο «Μαρτύρων και Ηρώων Αίμα», στις αρχές το 20ου αιώνα, το τότε ΥΠΕΞ έστελνε τους πρεσβευτές, τους τότε διπλωμάτες, με μία εντολή: «Προσοχή μην ανοίγετε θέματα». Κάτι παρόμοιο είμαι σίγουρος ισχύει και σήμερα. Για μας ισχύει το «όλα για την πατρίδα, στην οποία ανήκουμε, ως μάνα μας, και δεν μας ανήκει».
• Σε ένα πολιτικό σκηνικό που διαρκώς μεταβάλλεται, ποιο θεωρείτε το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα αυτή τη στιγμή και ποια βήματα πρέπει να ακολουθηθούν για να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη των πολιτών στην πολιτική ηγεσία;
Η δημογραφική κατάρρευση που έχει τρία σκέλη. Το πρώτο είναι ότι έχουμε πλέον εισέλθει στην τελική φάση της δημογραφικής τραγωδίας του ελληνικού πληθυσμού. Διπλάσιοι θάνατοι από γεννήσεις. Δεύτερο είναι η βαθιά γήρανση του ελληνικού πληθυσμού, η οποία είναι η άλλη όψη της υπογεννητικότητας. Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ, το 2021 η Ελλάδα ήταν η πέμπτη πιο γερασμένη χώρα του κόσμου, με μέση ηλικία τα 44,7 έτη. Η τρίτη διάσταση του δημογραφικού είναι η γεωγραφική. Ενδεικτικά σε νομούς όπως των Σερρών (-15%), του Κιλκίς (-13%) ή της Δράμας (-12%). Ο νομός Γρεβενών έχει το αρνητικό ρεκόρ πανελλαδικά με -16% μέσα σε μια δεκαετία. Τραγικά πράγματα. Τι κάνουμε;
Ακριβώς. Πρέπει να σβήσει ο σάπιος παλαιοκομματισμός, τα τζάκια και οι δορυφόροι τους που παρασιτοζωούν εις βάρος του λαού μας και να αναδειχθούν νέες ηγεσίες. Έτσι θα κτιστεί και η εμπιστοσύνη λαού και ηγεσίας.