Στο υλικό καταγράφεται ότι κανένας από τους δύο οδηγούς των Ι.Χ. αυτοκινήτων, πάνω στα οποία έπεσε το βυτιοφόρο, δεν έκανε πίσω.
Ο 38χρονος Ουκρανός οδηγός του βυτιοφόρου, που προκάλεσε το δυστύχημα με δύο νεκρούς, αντιμετωπίζει βαριές κατηγορίες και ενδεχομένως ακόμη και ποινή ισόβιας κάθειρξης. Ο εισαγγελέας τού άσκησε δίωξη βάσει του άρθρου 290 του Ποινικού Κώδικα για επικίνδυνη οδήγηση με θανατηφόρο αποτέλεσμα.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, το οπτικό υλικό από τις κάμερες ασφαλείας της περιοχής ανακτήθηκε και εξετάστηκε. Σε αυτό φαίνεται ότι οι δύο Ι.Χ. δεν κινούνται αντίθετα με τους κανόνες, αλλά μέσα στο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας. Αντίθετα, ο οδηγός του βυτιοφόρου φαίνεται να οδηγεί με μεγαλύτερη ταχύτητα απ’ ό,τι ενδείκνυται, ειδικά με τις συνθήκες που επικρατούσαν εκείνη την ώρα και ενώ προσπαθούσε να μπει σε λωρίδα e-pass.
Οι εικόνες από το σημείο του τροχαίου, με φωτογραφίες και βίντεο, αποτυπώνουν τον όλεθρο που άφησε πίσω του το δυστύχημα.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η μπάρα του σταθμού είχε ανοίξει κανονικά. Ωστόσο, το πρώτο όχημα φαίνεται να προχωρά με πολύ χαμηλή ταχύτητα, πιθανόν επειδή το προπορευόμενο, που δεν είχε καμία εμπλοκή στο συμβάν, είχε κάνει μερικά μέτρα πίσω για να ξαναδοκιμάσει το e-pass που δεν λειτούργησε αρχικά.
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω στοιχεία, ο εισαγγελέας άσκησε κακουργηματική δίωξη στον οδηγό του βυτιοφόρου. Την ίδια ώρα, αναμένεται ο διορισμός πραγματογνώμονα που θα ενισχύσει τη δικογραφία με την τεχνική του εκτίμηση.