Κυριακή 25 Μαΐου 2025


ΑρχικήΠρόσωπαΣυνεντεύξειςΓιάννης Nedev - Co-Founder Proper: «Σχεδιάζουμε επέκταση σε νέες περιοχές και έξυπνη...

Γιάννης Nedev – Co-Founder Proper: «Σχεδιάζουμε επέκταση σε νέες περιοχές και έξυπνη πρόβλεψη κόστους»

O Γιάννης Nedev, Co-Founder της Proper, της πρώτης εταιρείας στην Ελλάδα με online πλατφόρμα διαχείρισης πολυκατοικιών και επαγγελματικών κτιρίων μιλά για το επιχειρηματικό του εγχείρημα στην ηλεκτρονική εφημερίδα «Attica Times» και την Οικονομική Αναλύτρια Δάφνη Γρηγοριάδη.

 

Πώς ξεκίνησε η Proper;

Η ιδέα για την Proper ξεκίνησε όταν ήμασταν φοιτητές. Μόλις είχαμε αρχίσει να νοικιάζουμε σπίτια σε πολυκατοικίες και πολύ γρήγορα ήρθαμε αντιμέτωποι με προβλήματα που φαίνονταν απλά, αλλά στην πράξη έφερναν ταλαιπωρία και άγχος. Ασυνεννοησία, έλλειψη υπευθυνότητας, κακές αποφάσεις χωρίς αξιολόγηση του κόστους και των πραγματικών αναγκών. Χαρακτηριστικά θυμόμαστε μια περίπτωση: σε μια πολυκατοικία με 10 διαμερίσματα χάλασε ένα θυροτηλέφωνο – και τελικά αποφασίστηκε να αλλαχτεί ολόκληρη η εγκατάσταση. Χωρίς διάγνωση, χωρίς εξήγηση. Αποτέλεσμα; Πληρώσαμε όλοι ένα υπερβολικό ποσό, ενώ η λύση θα μπορούσε να είναι απλή. Από εκεί και πέρα, έγινε ξεκάθαρο ότι κάτι λείπει. Δεν υπάρχει στην ελληνική αγορά μια υπηρεσία που να βλέπει σοβαρά, ολοκληρωμένα και υπεύθυνα τη διαχείριση μιας πολυκατοικίας. Έτσι δημιουργήσαμε την Proper. Το όραμά μας είναι να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία διαχείρισης πολυκατοικιών στην Ελλάδα. Όχι μόνο με τεχνολογία και διαφάνεια, αλλά και με ανθρώπινη λογική, αξιοπιστία και φροντίδα.

 

 

Ποιο ήταν το όραμά σας όταν ιδρύσατε την Proper και πώς αυτό έχει εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου;

Το όραμά μας ήταν ξεκάθαρο από την αρχή: να απαλλάξουμε τους ενοίκους από το βάρος της διαχείρισης της πολυκατοικίας, προσφέροντάς τους ασφάλεια, φροντίδα και διαφάνεια.Στην πορεία αυτό εξελίχθηκε σε μια πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση. Επενδύσαμε σε τεχνολογία, χτίσαμε πλατφόρμα, προσφέραμε τρόπους ηλεκτρονικής πληρωμής και άμεση επικοινωνία. Η Proper σήμερα είναι ένας αξιόπιστος συνεργάτης, που αναλαμβάνει πλήρως τη διαχείριση – με σύστημα, ενσυναίσθηση και επαγγελματισμό.

 

 

 Ποιες είναι οι κύριες προκλήσεις και πώς τις αντιμετωπίζετε;

 

Η έλλειψη εμπιστοσύνης στον θεσμό της διαχείρισης ήταν η πρώτη πρόκληση. Τη λύσαμε με πλήρη διαφάνεια: κάθε απόδειξη ανεβαίνει στην πλατφόρμα μας, κάθε δαπάνη τεκμηριώνεται. Μία από τις βασικές μας προκλήσεις είναι και η είσπραξη των κοινοχρήστων. Πολλές φορές υπάρχουν καθυστερήσεις ή παρανοήσεις, και εκεί χρειάζεται συνέπεια, διακριτικότητα και επιμονή. Ο τρόπος που το αντιμετωπίζουμε είναι πολυεπίπεδο:

 

  • Αποστέλλουμε ειδοποιήσεις με SMS, e-mail και Viber σε όλους τους ενοίκους.
  • Αν δεν υπάρξει ανταπόκριση, τηλεφωνούμε προσωπικά και ενημερώνουμε πριν την επίσκεψη.
  • Όταν είμαστε στην πολυκατοικία, χτυπάμε διακριτικά την πόρτα σε όσους έχουν καθυστερήσει την πληρωμή.
  • Αν το υπόλοιπο παραμείνει ανεξόφλητο για πάνω από 3 μήνες, αποστέλλεται επιστολή οφειλής.

 

Και όταν χρειάζεται, συνεργαζόμαστε με εξειδικευμένους δικηγόρους στο δίκαιο των πολυκατοικιών, οι οποίοι αναλαμβάνουν να κινήσουν διαδικασίες διεκδίκησης των οφειλών, πάντα με σεβασμό και νομική εγκυρότητα. Στόχος μας δεν είναι η πίεση, αλλά η επίλυση. Με συστηματικότητα και σεβασμό, διατηρούμε υγιή ταμείο και ήρεμες σχέσεις στην πολυκατοικία.

 

 

Πώς διαφοροποιείται η Proper από άλλες εταιρείες διαχείρισης κοινοχρήστων στην ελληνική αγορά;

 

Είμαστε προσωπικοί. Δεν είμαστε απρόσωποι διαχειριστές. Είμαστε τεχνολογικά μπροστά. Με online πλατφόρμα, πληρωμές με κάρτα ή app, ειδοποιήσεις, αποδείξεις, και διαφάνεια. Σεβόμαστε τις υπάρχουσες συνεργασίες. Δεν επιβάλλουμε νέα συνεργεία. Συνεργαζόμαστε με ό,τι ήδη υπάρχει. Αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη. Οι ένοικοι δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τίποτα – είμαστε εκεί για ό,τι χρειαστούν. H Proper δεν είναι μια “εταιρεία κοινοχρήστων” – είναι μια σύγχρονη, φιλική και υπεύθυνη υπηρεσία διαχείρισης.

 

Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια ανάπτυξης;

 

Η Proper αναπτύσσεται σταθερά. Τα επόμενα βήματα περιλαμβάνουν επέκταση σε περισσότερες περιοχές και σε άλλες πόλεις, προσθήκη λειτουργιών στην πλατφόρμα – όπως ειδοποιήσεις για συντήρηση, ενεργειακή κατανάλωση και έξυπνη πρόβλεψη κόστους. Συνεργασίες με δημόσιους φορείς, για να φέρουμε βιώσιμες λύσεις και σε κοινωνικό επίπεδο. Ο στόχος μας είναι κάθε πολυκατοικία στην Ελλάδα να μπορεί να νιώθει ότι κάποιος τη φροντίζει. Και αυτός να είναι η Proper.



Ροη Ειδήσεων