Με σχεδόν μιάμιση ώρα καθυστέρηση αναχώρησε από τη Θεσσαλονίκη για την Αθήνα η αμαξοστοιχία IC53, εξαιτίας τεχνικού προβλήματος που προέκυψε λίγο πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση.
Σε ανακοίνωσή της, η Hellenic Train ενημέρωσε ότι έλαβε άμεσα μέτρα για την επίλυση του προβλήματος και συνεργάστηκε με τον διαχειριστή υποδομής για την αλλαγή του τροχαίου υλικού. Το προσωπικό της εταιρείας φρόντισε τους 148 επιβάτες προσφέροντάς τους νερά και σνακ κατά τη διάρκεια της αναμονής.
Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους. Η αποζημίωση πραγματοποιείται:
-
Από τα εκδοτήρια για εισιτήρια που πληρώθηκαν με μετρητά.
-
Μέσω εκδοτηρίου ή γραπτής αίτησης για εισιτήρια που αγοράστηκαν με κάρτα (εκδοτήρια, webticketing ή app), επισυνάπτοντας το pdf ή φωτογραφία του εισιτηρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες και υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.