Σε λειτουργία τέθηκε η νέα πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ, myΔΕΔΔΗΕ services, που φέρνει πλήρη ψηφιοποίηση στη διαδικασία αιτήσεων και αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση για τους πολίτες.
Ψηφιακή αίτηση για νέες συνδέσεις
Η πρώτη υπηρεσία που προσφέρεται είναι η «Αίτηση Νέας Σύνδεσης Χαμηλής Τάσης», μέσω της οποίας οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τα αιτήματά τους χωρίς φυσική παρουσία σε γραφεία και πολύωρη αναμονή. Η πλατφόρμα παρέχει πλήρη διαφάνεια και ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για την πορεία της αίτησης.
Εξυπηρέτηση σε πραγματικό χρόνο
Μέσα από το προσωποποιημένο περιβάλλον της πλατφόρμας, οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία και τις αιτήσεις τους, με άμεση ενημέρωση για κάθε στάδιο, ακόμη και για καθυστερήσεις που οφείλονται σε άλλους δημόσιους φορείς.
Οράμα για ψηφιακό ΔΕΔΔΗΕ
«Το myΔΕΔΔΗΕ services αποτελεί την έμπρακτη υλοποίηση του οράματός μας για έναν ΔΕΔΔΗΕ ψηφιακά αναβαθμισμένο και απόλυτα πελατοκεντρικό» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ, Α. Μάνος, τονίζοντας πως στόχος είναι η παροχή λειτουργικών και εύχρηστων εργαλείων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πολιτών και υποστηρίζουν την πράσινη μετάβαση.
Νέες υπηρεσίες μέχρι το τέλος του έτους
Η πλατφόρμα θα εμπλουτίζεται σταδιακά με νέες δυνατότητες. Μέχρι το τέλος του 2025 αναμένεται να ενσωματωθούν υπηρεσίες όπως:
-
επαύξηση/μείωση ισχύος σε υφιστάμενες παροχές,
-
χορήγηση διζωνικού τιμολογίου,
-
ενοποίηση ή διαχωρισμός παροχών,
-
σύνδεση φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων.
Με τον τρόπο αυτό, ο ΔΕΔΔΗΕ κάνει ένα ακόμα βήμα προς την πλήρη ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του, μειώνοντας τη γραφειοκρατία και βελτιώνοντας την εμπειρία του πολίτη.