Σημαντική ταλαιπωρία υπέστησαν οι 34 επιβάτες της αμαξοστοιχίας 521 (Λειανοκλάδι – Αθήνα), όταν το τρένο ακινητοποιήθηκε στις 07:00 στην Τιθορέα λόγω βλάβης στο σύστημα τηλεδιοίκησης στο τμήμα Δαύλεια – Σφίγγα.
Η Hellenic Train ενημέρωσε ότι τεχνικό συνεργείο αποκατέστησε άμεσα τη βλάβη και η αμαξοστοιχία συνέχισε το δρομολόγιο με καθυστέρηση 95 λεπτών. Κατά την αναμονή, το προσωπικό προσέφερε νερά και έκανε ενημερωτικές ανακοινώσεις στους επιβάτες.
Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση 25% της αξίας του εισιτηρίου. Η διαδικασία εξαρτάται από τον τρόπο αγοράς:
-
Μετρητά από εκδοτήρια: μόνο από ενεργά εκδοτήρια.
-
Κάρτα (εκδοτήρια, webticketing, app): μέσω εκδοτηρίων ή με αίτημα στη φόρμα παραπόνων της εταιρείας, επισυνάπτοντας την απόδειξη/εισιτήριο.
Πληροφορίες για αποζημίωση παρέχονται στην ιστοσελίδα της Hellenic Train ή στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.