Οι επιβάτες συνέχισαν το ταξίδι μετά από καθυστέρηση – Δικαίωμα αποζημίωσης έως 50% της αξίας του εισιτηρίου
Νέο περιστατικό βλάβης σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου (18/10) σε αμαξοστοιχία της Hellenic Train, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Το τρένο ακινητοποιήθηκε προσωρινά λίγο έξω από τον σταθμό του Λιτοχώρου, λόγω τεχνικού προβλήματος στη μία από τις μηχανές του.
Η αμαξοστοιχία IC 51 μετέφερε 144 επιβάτες. Οι τεχνικοί της εταιρείας προσπάθησαν να επιδιορθώσουν τη βλάβη επιτόπου, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Τελικά, αποφασίστηκε η αποσύνδεση της ελαττωματικής μηχανής, ώστε το τρένο να συνεχίσει προς Λάρισα με τη δεύτερη. Εκεί, αναμένεται να αντικατασταθεί η προβληματική μηχανή και να συνεχιστεί το ταξίδι προς Αθήνα.
Η Hellenic Train, σε ανακοίνωσή της, αναφέρει πως διερευνά τα αίτια του περιστατικού και ζητά την κατανόηση του επιβατικού κοινού, διαβεβαιώνοντας ότι «καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την ταχεία αποκατάσταση της κυκλοφορίας».
Αποζημιώσεις επιβατών
Η εταιρεία υπενθυμίζει ότι, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση 50% της αξίας του εισιτηρίου σε περίπτωση καθυστέρησης άνω των 120 λεπτών.
-
Για εισιτήρια που αγοράστηκαν με μετρητά, η αποζημίωση παρέχεται από τα ενεργά εκδοτήρια.
-
Για εισιτήρια που αγοράστηκαν με κάρτα, οι επιβάτες μπορούν να απευθυνθούν σε οποιοδήποτε εκδοτήριο σταθμού, ανεξαρτήτως του τρόπου αγοράς (εκδοτήριο, webticketing ή εφαρμογή).
Το νέο περιστατικό προστίθεται στη σειρά τεχνικών προβλημάτων που έχουν παρουσιαστεί το τελευταίο διάστημα, αναζωπυρώνοντας τις ανησυχίες για την αξιοπιστία και τη συντήρηση του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.