Ακινητοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής η αμαξοστοιχία 2592 της Hellenic Train, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρισα – Θεσσαλονίκη, έπειτα από σύγκρουση με ζώο που βρέθηκε στις γραμμές, προκαλώντας βλάβη στη μάσκα της μηχανής.
Το περιστατικό σημειώθηκε στην περιοχή της Ζάχαρης, με την εταιρεία να αποστέλλει άμεσα εφεδρική μηχανή, προκειμένου να ρυμουλκήσει το τρένο – στο οποίο επέβαιναν 85 άτομα – πίσω στη Λάρισα, ώστε να πραγματοποιηθεί η διαδικασία αντικατάστασης της μηχανής.
Μετά την ολοκλήρωση των ενεργειών, το δρομολόγιο συνεχίστηκε προς τη Θεσσαλονίκη με καθυστέρηση 140 λεπτών. Παράλληλα, η Hellenic Train διέθεσε λεωφορείο από τον σταθμό της Λάρισας για τους επιβάτες που επιθυμούσαν να μετακινηθούν άμεσα προς τον προορισμό τους.
Κατά τη διάρκεια της αναμονής, το προσωπικό της εταιρείας ενημέρωνε συνεχώς τους επιβάτες σχετικά με την πορεία των ενεργειών και τον χρόνο αποκατάστασης του δρομολογίου.
Δικαιώματα επιβατών – Αποζημίωση
Η Hellenic Train υπενθυμίζει ότι, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782:
- Για καθυστέρηση 60–119 λεπτών, οι επιβάτες δικαιούνται 25% της αξίας του εισιτηρίου.
- Για καθυστέρηση 120 λεπτών και άνω, η αποζημίωση ανέρχεται στο 50% της αξίας του εισιτηρίου.
Τρόποι αποζημίωσης:
- Τα εισιτήρια που αγοράστηκαν με μετρητά αποζημιώνονται αποκλειστικά από ενεργά εκδοτήρια.
- Όσα εισιτήρια αγοράστηκαν με κάρτα, από οποιοδήποτε κανάλι (εκδοτήριο, webticketing, app), μπορούν:
- είτε να αποζημιωθούν σε εκδοτήριο σταθμού,
- είτε να υποβληθούν μέσω της φόρμας παραπόνων της εταιρείας, με τον αριθμό εισιτηρίου ή το συνημμένο PDF/φωτογραφία.