Συζήτηση για την πιθανή απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στον Κηφισό από τις 7:00 έως τις 10:00 το πρωί έχει ήδη ξεκινήσει, όπως αποκάλυψε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
«Μετράμε ήδη με drones την ακριβή αποτύπωση του προβλήματος, πόσα οχήματα κυκλοφορούν και πόσο χώρο καταλαμβάνουν», δήλωσε στο Action 24, προσθέτοντας ότι τα πλεονεκτήματα είναι η μείωση της κυκλοφορίας εκείνες τις ώρες, ενώ τα μειονεκτήματα είναι η πιθανή συμφόρηση πριν και μετά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Σημείωσε, επίσης, ότι η εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου επηρεάζει τις επιχειρήσεις: «Αν ζητάς από εργαζόμενους να δουλέψουν τα ξημερώματα, αυξάνεται το κόστος και πού θα το μετακυλήσουν; Στα ράφια. Είναι μια λύση, αλλά πρέπει να είμαστε ειλικρινείς με τον κόσμο για τις συνέπειες».
Κατάργηση καλωδίων τρόλεϊ και αντικατάσταση με ηλεκτρικά λεωφορεία
Ο Κυρανάκης ανακοίνωσε ότι από την Κυριακή ξεκινά το ξήλωμα των καλωδίων τρόλεϊ από το κέντρο του Πειραιά, όπου το πυκνό δίκτυο δημιουργεί προβλήματα. Οι γραμμές που καταργούνται θα αντικατασταθούν με ηλεκτρικά λεωφορεία.
«Με το κόστος που γλιτώνουμε από κάθε δύο τρόλεϊ μπορούμε να αγοράσουμε τρία ηλεκτρικά λεωφορεία», εξήγησε, διαβεβαιώνοντας ότι οι εργαζόμενοι στα εναπομείναντα τρόλεϊ και λεωφορεία δεν έχουν λόγο ανησυχίας. Στο μέλλον, αντίστοιχες αλλαγές θα γίνουν και στο κέντρο της Αθήνας, κρατώντας ορισμένες βασικές γραμμές ενεργές.
Μετρό Θεσσαλονίκης
Ο Κυρανάκης υπενθύμισε ότι στις 11 Δεκεμβρίου ανοίγει ξανά το μετρό Θεσσαλονίκης. Από τον Μάρτιο, όπως είπε, οι επιβάτες θα μπορούν να μετακινούνται με το μετρό από τη μία άκρη της πόλης στην άλλη.