Τετάρτη 24 Απριλίου 2024


ΑρχικήΚαλάθι του νοικοκυριού: Έρχεται νέα μεγάλη αλλαγή στις τιμές... για καλό

Καλάθι του νοικοκυριού: Έρχεται νέα μεγάλη αλλαγή στις τιμές… για καλό

Πρεμιέρα έκανε χτες το καλάθι του νοικοκυριού με τους καταναλωτές να δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Όπως έγινε γνωστό στα σκαριά είναι μία μεγάλη αλλαγή η οποία θα γίνει από μέρα σε μέρα. Ποια είναι αυτή; Αυτή είναι η τοποθέτηση της τιμής προ «καλαθιού του νοικοκυριού». Με αυτό τον τρόπο οι καταναλωτές θα μπορούν να τσεκάρουν τις διαφοροποιήσεις στις τιμές των προϊόντων, από τη στιγμή που όλες οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα στέλνουν κάθε Τετάρτη πρωί τη νέα λίστα τους με τα προϊόντα.

Η πρεμιέρα χτες του καλαθιού ξεκίνησε με διάφορα ευτράπελα αλλά και με μεγάλο ενδιαφέρον των καταλωτών. Μετά όμως από έρευνα που πραγματοποίησε το Dnews με το καλάθι του νοικοκυριού για Σκλαβενίτη, LIDL, ΑΒ Βασιλόπουλο, My Market, η εικόνα είναι θολή. Γιατί αυτό; Γιατί κάθε εταιρεία είχε την δυνατότητα να βάλει στο καλάθι της όσους κωδικούς προϊόντων ήθελε μεταξύ των 51. Έτσι είδαμε αλυσίδες σούπερ μάρκετ να βάζουν από 52 κωδικούς έως 132.

Όπως είναι φυσιολογικό μία εκτίμηση για το ποια αλυσίδα σούπερ μάρκετ είχε το φθηνότερο «καλάθι του νοικοκυριού» είναι ουσιαστική αλλά θα μπορούσε να πει κάποια και «λίγο πρόχειρη».

ΚΑΛΑΘΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ

Μπορεί μεν οι καταναλωτές να δουν κάπου συγκεντρωμένα τα βασικά προϊόντα, μέσω του e-katanalotis αλλά δεν έχουν καθαρή εικόνα των τιμών καθώς, μέχρι και σήμερα, στο e-katanalotis δεν είναι αναρτημένες οι τιμές προ μέτρου και επιπλέον, από τη στιγμή που οι επιχειρήσεις επιλέγουν ελεύθερα τα προϊόντα που επιθυμούν για την στελέχωση του καλαθιού, είναι φυσιολογικό οι καταναλωτές να βλέπουν ένα μικρό «εύρος» των τιμών προϊόντων των σούπερ μάρκετ.u

Σε κάθε περίπτωση, όπως δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης το πρωί σε εκπομπή του MEGA σε πολλές περιπτώσεις δεν υπήρξε μόνο συγκράτηση της τιμής αλλά και μείωση και σε επώνυμα προϊόντα.

Αλλαγές στις τιμές

Σε κάθε περίπτωση η ηγεσία του υπ. Ανάπτυξης μετά τη χθεσινή περιοδεία αλλά και τη μουδιασμένη ανταπόκριση εκ μέρους του καταναλωτικού κοινού ζήτησε απ’ τις αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ να αναγράφονται τόσο στις λίστες όσο και στις ταμπέλες στα ράφια και η αρχική τιμή των προϊόντων που συμμετέχουν στο «καλάθι του νοικοκυριού» προκειμένου να γίνει πιο σαφής στον κόσμο η ωφέλεια του μέτρου.

Πηγή:.dikaiologitika.gr



Ροη Ειδήσεων