Ποιες είναι οι ανάγκες του HoReCa στη χώρα μας; Πως άλλαξε το τοπίο της ψυχαγωγίας και της εξόδου στην postCovid εποχή; Ποια προϊόντα χρειάζεται ο καταναλωτής και δεν έχουν ακόμα δημιουργηθεί; Ποιες αναπάντεχες συνέργειες μπορούν να προκύψουν; Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που απαντάει η έρευνα που υλοποιήθηκε για την Coca-Cola Τρία Έψιλον, από τις εταιρείες MSPS και Αlternative, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν εχθές στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2022.
Από την έρευνα προκύπτει ότι η επιστροφή στην …