Στο «μικροσκόπιο» της ΑΑΔΕ έχουν μπει οι influencers το τελευταίο χρονικό διάστημα.
Τα στελέχη της Εφορίας προχωρούν σε σαρωτικούς ελέγχους στους influencers με την βοήθεια και της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Μάλιστα, οι Ράμπο της Εφορίας κάνουν σαρωτικούς ελέγχους στους λογαριασμούς των influencers και με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η έρευνα της ΑΑΔΕ μπορεί να έχει και αναδρομική ισχύ, -δηλαδή σε παλαιότερες αναρτήσεις- και να εντοπίζει αυτούς που εμφανίζονται φτωχοί, ενώ την ίδια στιγμή παρουσιάζουν πολυτελή ζωή …