Τετάρτη 1 Μαΐου 2024


ΑρχικήΠρόσωπαΣυνεντεύξειςΓιάννης Μυλωνάκης: «Στο 90% ήδη η καταγραφή της δημοτικής ακίνητης περιουσίας -...

Γιάννης Μυλωνάκης: «Στο 90% ήδη η καταγραφή της δημοτικής ακίνητης περιουσίας – Θα καταρτίσουμε σχέδιο αξιοποίησής της»

Ο Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής, Γιάννης Μυλωνάκης σε μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη στους Attica Times

Σειρά επαφών με καταστηματάρχες προκειμένου να ακούσει τα προβλήματα και τις ανάγκες τους έχει ξεκινήσει ο Γιάννης Μυλωνάκης, Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής.

«Στις προθέσεις μας είναι να αξιοποιήσουμε καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία με στόχο την τόνωση της επιχειρηματικότητας. Μεταξύ άλλων, σχεδιάζουμε τη δημιουργία ψηφιακού οδηγού για τα καταστήματα  της πόλης αλλά και ψηφιακές πλατφόρμες, μέσω των οποίων οι επιχειρήσεις της πόλης μας  θα έχουν μία διαδραστική σχέση με  τους πολίτες», τονίζει στη συνέντευξη που παραχώρησε στους Attica Times και την Οικονομική Αναλύτρια Δάφνη Γρηγοριάδη.

Με ποιες δράσεις θα ξεκινήσετε και ποια ζητήματα εντοπίσατε κατά την ανάληψη των καθηκόντων σας στο Δημαρχείο ότι απαιτούν άμεση προσοχή;

Γ.Μ.: Η βασική μας προτεραιότητα από την πρώτη κιόλας μέρα της θητείας μας ήταν να ψηφίσουμε τεχνικό πρόγραμμα και προϋπολογισμό, για να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε. Μια εκκρεμότητα που μας άφησε η προηγούμενη διοίκηση η οποία θα έπρεπε να έχει προχωρήσει στη σχετική ψήφιση, ήδη από τον περασμένο Νοέμβριο. Παράλληλα δώσαμε έμφαση σε ζητήματα που έπρεπε να διευθετήσουμε άμεσα, για την προάσπιση των συμφερόντων του Δήμου και των πολιτών. Σε αυτό το πλαίσιο από τις πρώτες μας  αποφάσεις ήταν να ψηφίσουμε στο δημοτικό συμβούλιο την αγορά 2 ακινήτων στην περιοχή Γέφυρας του Σταυρού, για να μετεγκατασταθεί το αμαξοστάσιο, με στόχο την οριστική λύση του προβλήματος. Επίσης σε αυτούς τους πρώτους 2 μήνες της θητείας μας, έχουμε ήδη καταγράψει το 90% της ακίνητης περιουσίας του Δήμου μας, προκειμένου να μπορέσουμε να καταρτίσουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αξιοποίησης της, ξεκινήσαμε αυτοψίες σε όλα τα υπό εξέλιξη έργα προκειμένου να δούμε αν τηρούνται τα χρονοδιαγράμματα και αν υπάρχουν προβλήματα που πρέπει να λύσουμε, ξεκινήσαμε και πάλι την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων που καταλαμβάνουν θέσεις στάθμευσης. Επιπρόσθετα είμαστε σε συνεργασία  με τον Διοικητή και στελέχη της Τροχαίας Αγ. Παρασκευής προκειμένου να βρούμε από κοινού λύσεις αντιμετώπισης της παράνομης στάθμευσης. Μικρά αλλά σημαντικά βήματα κάνουμε και στον τομέα της καθαριότητα και εξωραϊσμού των κοινόχρηστων χώρων της πόλης μας. Έχουμε ήδη ολοκληρώσει 3 ομαδικές δράσεις των Διευθύνσεων Καθαριότητας, Περιβάλλοντος και Αυτεπιστασίας για τον καλλωπισμό πάρκων και πλατειών και προσθέσαμε ένα απορριμματοφόρο αποκομιδής σύμμεικτου στα δρομολόγια του Σαββατοκύριακου, ενώ ήδη έχουμε ξεκινήσει τη χαρτογράφηση 90 σημείων για την τοποθέτηση καφέ κάδων, με στόχο να ενισχύσουμε την ανακύκλωση στην πόλη μας καθώς δυστυχώς σε αυτόν τον τομέα η Αγία Παρασκευή είναι ουραγός. Τέλος προκειμένου να λειτουργούμε αποτελεσματικότερα προς όφελος των πολιτών και να βελτιώσουμε το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών του Δήμου μας, έχουμε ξεκινήσει ήδη όλες τις νόμιμες διαδικασίες για να καλύψουμε το πρόβλημα με τη μείωση του προσωπικού στο Δήμο κατά 41 άτομα, τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Τι προκλήσεις αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του Δήμου σας; Ποιες πρωτοβουλίες σχεδιάζετε για την προώθηση της επιχειρηματικότητας στον Δήμο;

Γ.Μ.: Στους στόχους μας είναι να ξαναζωντανέψουμε την πόλη και κατ΄επέκταση το εμπορικό της κέντρο, τονώνοντας την κίνηση μέσα από στοχευμένες δράσεις που θα υλοποιήσουμε σταδιακά. Έχω ήδη ξεκινήσει σειρά επαφών με καταστηματάρχες προκειμένου να ακούσω τα προβλήματα και τις ανάγκες τους. Συμφωνήσαμε να συνεργαστούμε προκειμένου τα βασικά εμπορικά  σημεία της πόλης να γίνουν πιο ελκυστικά, με ιδιαίτερη μέριμνα σε ζητήματα καθαρισμού και αποτελεσματικότερης φύλαξης. Θα προχωρήσουμε ωστόσο και ένα βήμα παραπάνω. Στις προθέσεις μας είναι να αξιοποιήσουμε καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία με στόχο την τόνωση της επιχειρηματικότητας. Μεταξύ άλλων, σχεδιάζουμε τη δημιουργία ψηφιακού οδηγού για τα καταστήματα  της πόλης αλλά και ψηφιακές πλατφόρμες, μέσω των οποίων οι επιχειρήσεις της πόλης μας  θα έχουν μία διαδραστική σχέση με  τους πολίτες.   Έμφαση θα δώσουμε και στη διοργάνωση δράσεων ψυχαγωγικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα, σε εμπορικά σημεία της πόλης με στόχο την ενίσχυση της προσέλκυσης επισκεπτών.

Πώς θα αναβαθμίσετε τον ρόλο του Δημοτικού Συμβουλίου, όπως είχατε αναφέρει κατά τη διάρκεια της προεκλογικής σας εκστρατείας;

Γ.Μ.: Από τις πρώτες κιόλας μέρες της θητείας μας μαζί με τον Πρόεδρο του Δημοτικού μας Συμβουλίου Γιώργο Κρητικίδη  καταθέσαμε συγκεκριμένες προτάσεις για να λειτουργεί το Δημοτικό μας  συμβούλιο πιο ουσιαστικά και πιο αποτελεσματικά. Χαίρομαι ιδιαίτερα που έγιναν ομόφωνα αποδεκτές, καθώς αυτό σηματοδοτεί ότι μπορούμε σε βασικά θέματα να προχωρήσουμε σε κλίμα συναίνεσης.  Μεταξύ άλλων καταρτίσαμε πρόγραμμα συνεδριάσεων έως και τις 20 Ιουνίου, καθιερώσαμε την  ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας κάθε δυο μήνες, βάσει του σχετικού νόμου, ενώ στις προθέσεις μας είναι να μεταφέρουμε τις συνεδριάσεις σε ένα νέο, πιο σύγχρονο χώρο που θα εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες του μεγαλύτερου αριθμού Δημοτικών Συμβούλων, της τηλεοπτικής κάλυψης αλλά και της φυσικής παρουσίας δημοτών σε αυτό.

Ποια μέτρα σκοπεύετε να λάβετε για την πρόληψη φυσικών καταστροφών;

Γ.Μ.: Τα ζητήματα πολιτικής προστασίας είναι στο επίκεντρο των προτεραιοτήτων μας,  καθώς δυστυχώς στον τομέα αυτό ο Δήμος μας είναι πολύ πίσω. Σε αυτό το πλαίσιο από την πρώτη ημέρα που αναλάβαμε, ρίξαμε ιδιαίτερο βάρος στην καλύτερη οργάνωση του τμήματος της Πολιτικής Προστασίας, αλλά και στη διευθέτηση εκκρεμοτήτων όπως είναι η κατάρτιση των σχεδίων πρόληψης και αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών, η σύσταση Επιτροπής Έκτακτης Ανάγκης και η δημιουργία Μητρώου Εργοληπτών.

Παράλληλα αναπτύσσουμε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς (Πυροσβεστική, Αστυνομία), με εθελοντικές οργανώσεις και τον ΣΠΑΥ, ενώ στις επόμενες κινήσεις μας είναι η σωστή εκπαίδευση του προσωπικού μας αλλά και ο έγκαιρος καθαρισμός των οικοπέδων της πόλης, ενόψει της αντιπυρικής περιόδου.
Τέλος προχωράμε στη δημιουργία Μητρώου Εθελοντών, ενώ ήδη ολοκληρώσαμε την  καταγραφή όλων των κτιρίων του Δήμου που χρήζουν προσεισμικού ελέγχου, στη σχετική πλατφόρμα του ΟΑΣΠ και άμεσα θα προχωρήσουμε στους σχετικούς ελέγχους.

Υπάρχει κάποιο νεότερο αναφορικά με τo δημοτικό κολυμβητήριο της Αγ. Παρασκευής;  Έχει εξασφαλιστεί η  απαιτούμενη χρηματοδότηση και πότε θα ολοκληρωθεί το έργο;

Γ.Μ.: Δυστυχώς μετά το Δημαρχείο, κληρονομήσαμε άλλο ένα προβληματικό έργο, το οποίο είναι πολύ σημαντικό για την πόλη, Παρά τα προβλήματα δεν θα επιτρέψουμε να μείνει άλλη μία τρύπα στην πόλη και θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να σώσουμε το έργο. Κάναμε μία πρώτη συζήτηση με τον ανάδοχο και συμφωνήσαμε να αναζητήσουμε από κοινού λύσεις προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ για το θέμα είμαστε σε ανοιχτή γραμμή και με την Περιφέρεια όπου έχουμε βρει ευήκοα ώτα. Έγιναν πολύ σοβαρά λάθη από την προηγούμενη διοίκηση αλλά θα τα λύσουμε και θα προσπαθήσουμε να βρούμε χρηματοδότηση για να γίνει το έργο.



Ροη Ειδήσεων