Αίσθηση έχει προκαλέσει ένα βίντεο από κάμερα ασφαλείας στο αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος”, όπου φέρεται να εμφανίζεται ο πρώην υπουργός Λευτέρης Αυγενάκης να επιτίθεται σε υπάλληλο στην πύλη εξόδου, επειδή έχασε την πτήση του, σύμφωνα με καταγγελία της Ομοσπονδίας Συλλόγων Εργαζομένων στις Υπηρεσίες (ΟΣΕΥΠΕ). Η καταγγελία αναφέρει ότι ο πρώην υπουργός μπερδεύτηκε με την πύλη και έχασε την πτήση παρά τις τρεις ανακοινώσεις με το όνομά του. Ο πρώην υπουργός, που ταξίδευε από την Αθήνα προς την Κρήτη, άρχισε να φωνάζει στους υπαλλήλους του αεροδρομίου. Κάποια στιγμή, όπως αναφέρεται, χτύπησε έναν υπάλληλο στο κεφάλι με το κινητό του, προκαλώντας του λιποθυμία. Οι υπόλοιποι υπάλληλοι κάλεσαν την αστυνομία.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης δήλωσε ότι ζητήθηκαν εξηγήσεις από τον πρώην υπουργό και ότι αναμένονται ανακοινώσεις. Τόνισε ότι συμπεριφορές του τύπου “ξέρεις ποιος είμαι εγώ;” δεν είναι αποδεκτές και αναμένουν μια συγγνώμη από τον πρώην υπουργό.
Στην καταγγελία της ΟΣΕΥΠΕ αναφέρεται ότι το περιστατικό έχει βιντεοσκοπηθεί και ότι ζητείται η άμεση παρέμβαση των αρμόδιων υπουργείων και της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου για τη διερεύνηση του περιστατικού. Η ΟΣΕΥΠΕ ζητά από τον πρώην υπουργό να αναλάβει την ευθύνη αν το περιστατικό επιβεβαιώνεται και από την αεροπορική εταιρεία να προστατεύσει τον υπάλληλό της.
Τέλος, αν χρειαστεί, η ΟΣΕΥΠΕ θα επανέλθει με περισσότερες λεπτομέρειες και στοιχεία.
Η απάντηση του Λευτέρη Αυγενάκη με ανάρτησή του:
«Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητώ συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.
Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό “άγριου ξυλοδαρμού”, “λιποθυμιών”, “χειροδικιών” από μέρους μου.
Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβαση.
Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.
Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο».