Μήνυμα υπέρ της ενίσχυσης της ασφάλειας στα λιμάνια, της βελτίωσης των λιμενικών υποδομών και της αναβάθμισης των ακτοπλοϊκών συνδέσεων των νησιών έστειλε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, κατά την επίσκεψή του στη Σύρο.
Ο υπουργός πραγματοποίησε διαδοχικές συσκέψεις στο Λιμεναρχείο Σύρου, στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και στις εγκαταστάσεις των ναυπηγείων της ONEX, συνοδευόμενος από τον αρχηγό του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, αντιναύαρχο Χρήστο Κοντορουχά. Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκαν η εξέλιξη του Master Plan του λιμένα της Ερμούπολης, η αναβάθμιση των λιμενικών και τουριστικών υποδομών, καθώς και η ενίσχυση του προσωπικού του Λιμεναρχείου ενόψει της αυξημένης θερινής κίνησης.
Ο κ. Κικίλιας χαρακτήρισε τη Σύρο και την Ερμούπολη κομβικό διοικητικό και ναυτιλιακό κέντρο των Κυκλάδων, επισημαίνοντας ότι το νησί διαθέτει έντονη επιβατική, εμπορική και τουριστική δραστηριότητα, γεγονός που καθιστά αναγκαία τη συνεχή μέριμνα για την εύρυθμη λειτουργία του λιμανιού.
Όπως τόνισε, βασική προτεραιότητα του υπουργείου είναι η ασφάλεια των ταξιδιωτών και των νησιωτών, αλλά και η ποιοτική εξυπηρέτηση των πολιτών. «Πάνω από όλα προέχει η ασφάλεια όσων βρίσκονται στα λιμάνια, η εξυπηρέτησή τους με σεβασμό και ευγένεια, καθώς και η πιστή τήρηση των κανόνων, ώστε η φετινή καλοκαιρινή περίοδος να κυλήσει με ασφάλεια», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Κατά την επίσκεψή του στα ναυπηγεία της ONEX, ο υπουργός υπογράμμισε τη συμβολή τους στην τοπική και εθνική οικονομία, σημειώνοντας ότι απασχολούν περισσότερους από 450 εργαζομένους, προσελκύουν αυξανόμενο αριθμό πλοίων και ενισχύουν σημαντικά τη γαλάζια οικονομία και την αναπτυξιακή δυναμική της Σύρου.
Στο πρόγραμμα της επίσκεψης περιλαμβανόταν επίσης συνάντηση με τον Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο Β’, ενώ στις συσκέψεις συμμετείχαν εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, του Λιμενικού Ταμείου και άλλων θεσμικών φορέων του νησιού.