O Βασίλης Κικίλιας, πραγματοποίησε επίσκεψη στη Σύρο, την πρωτεύουσα των Κυκλάδων, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα έμπρακτης στήριξης για την ανάπτυξη της νησιωτικής Ελλάδας.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο νησί, ο κ. Κικίλιας είχε μια σειρά από σημαντικές θεσμικές συναντήσεις:
-
Ασφάλεια και Λιμενικό: Επισκέφθηκε το Λιμεναρχείο Σύρου, όπου συνεχάρη τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος για τον καθημερινό τους αγώνα, τον πατριωτισμό και τον επαγγελματισμό τους στη διασφάλιση των θαλάσσιων μεταφορών και την εξυπηρέτηση των πολιτών.
-
Τοπικοί Φορείς: Συναντήθηκε με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Σύρου κ.κ. Δωρόθεο Β΄, τον Δήμαρχο Σύρου – Ερμούπολης Αλέξη Αθανασίου, τον Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων, καθώς και τον Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, Ιωάννη Βουτσινό.
-
Υποδομές και Ανάπτυξη: Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκε το Master Plan για το λιμάνι της Ερμούπολης, οι λιμενικές υποδομές, η ακτοπλοϊκή σύνδεση των Κυκλάδων και τα έργα πρώτης προτεραιότητας για το νησί.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον τομέα της ναυτιλίας και της βαριάς βιομηχανίας της περιοχής. Ο κ. Κικίλιας επισκέφθηκε τα ναυπηγεία της ONEX στη Σύρο, υπογραμμίζοντας ότι η θάλασσα αποτελεί πηγή ανάπτυξης και παραγωγικό πυλώνα για τη χώρα. Σημείωσε ότι εκεί εργάζονται πάνω από 450 Έλληνες εργαζόμενοι, μαζί με εκατοντάδες ακόμη σε υποστηρικτικές εργασίες, αποδεικνύοντας ότι το νέο μοντέλο ανάπτυξης που συνδυάζει λιμάνια, ναυπηγεία, μαρίνες και τουρισμό μπορεί να προσφέρει καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας.
«Στηρίζουμε τη Σύρο. Στηρίζουμε όλα τα νησιά των Κυκλάδων», δήλωσε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας την ανάγκη να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες ώστε οι νέες γενιές να μπορούν να μείνουν, να δημιουργήσουν και να κάνουν όνειρα στον τόπο τους.