Απάντηση στις πρόσφατες αποχωρήσεις στελεχών από το κόμμα ΕΛΠΙΔΑ έδωσε η πρόεδρος του κόμματος, Μαρία Καρυστιανού, μέσω ανάρτησής της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην οποία προαναγγέλλει αλλαγές στη λειτουργία του πολιτικού φορέα και κάνει λόγο για φαινόμενα που, όπως υποστηρίζει, αλλοίωσαν το αρχικό του όραμα.
Η κ. Καρυστιανού αναφέρει ότι η δημιουργία της ΕΛΠΙΔΑΣ βασίστηκε στην ανάγκη για μια «ελεύθερη και όρθια Ελλάδα», απαλλαγμένη από τη διαφθορά και την ατιμωρησία. Όπως σημειώνει, εμπιστεύτηκε ανθρώπους που δήλωναν ότι συμμερίζονταν το ίδιο όραμα, ωστόσο στη συνέχεια διαπίστωσε πρακτικές που χαρακτηρίζει ξένες προς τις αρχές του κινήματος.
Σύμφωνα με την ίδια, πληροφορήθηκε για «αρχηγιλίκια», παρασκηνιακές διαδικασίες συγκρότησης ψηφοδελτίων, αγορές υποψηφιοτήτων, αλλά και εκβιασμούς, ακόμη και εις βάρος της. Υποστηρίζει ότι τα περιστατικά αυτά αφορούν περιορισμένο αριθμό προσώπων που επιχείρησαν να επηρεάσουν την πορεία του κόμματος.
Η πρόεδρος της ΕΛΠΙΔΑΣ κάνει λόγο για προσπάθεια χειραγώγησης του πολιτικού φορέα και κατηγορεί το «σύστημα», όπως αναφέρει, ότι επιδιώκει να δημιουργήσει διχασμό μέσω συκοφαντιών και εσωτερικών συγκρούσεων.
Παράλληλα, προαναγγέλλει αλλαγές στη δομή και τη λειτουργία του κόμματος, τονίζοντας ότι η ΕΛΠΙΔΑ «αλλάζει μορφή», «καθαρίζει» και συνεχίζει την πορεία της. Διαβεβαιώνει ότι οι βασικές αρχές και οι στόχοι του κινήματος παραμένουν αμετάβλητοι, ενώ απευθύνει κάλεσμα σε πολίτες που, όπως αναφέρει, επιθυμούν να συμμετάσχουν χωρίς προσωπικές φιλοδοξίες και κομματικές σκοπιμότητες.
Η παρέμβαση της Μαρίας Καρυστιανού έρχεται λίγες ημέρες μετά τις αποχωρήσεις στελεχών της ΕΛΠΙΔΑΣ, τα οποία είχαν διατυπώσει δημόσια επικρίσεις για τον τρόπο λειτουργίας του κόμματος, με την ίδια να απαντά πλέον ότι προχωρά σε εσωτερική αναδιοργάνωση και «κάθαρση», προκειμένου – όπως υποστηρίζει – να διαφυλαχθεί ο αρχικός χαρακτήρας του πολιτικού φορέα.