Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026


ΑρχικήΕΛΛΑΔΑΔικαστικά«Δεν κατάλαβα ότι το παιδί μου πέθανε» – Η απολογία της 27χρονης...

«Δεν κατάλαβα ότι το παιδί μου πέθανε» – Η απολογία της 27χρονης μητέρας στη δίκη για τον θάνατο του 3χρονου Άγγελου

[wbls-below-article-image]

Η απολογία της 27χρονης μητέρας του 3χρονου Άγγελου κυριάρχησε στη σημερινή συνεδρίαση του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Ηρακλείου, όπου εκδικάζεται η πολύκροτη υπόθεση του θανάτου του μικρού παιδιού. Η κατηγορούμενη ζήτησε συγγνώμη, υποστηρίζοντας πως ακόμη δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει ότι ο γιος της έχει φύγει από τη ζωή, ενώ απέδωσε την κακοποίηση στον τότε σύντροφό της.

Η διαδικασία συνεχίστηκε χωρίς την παρουσία του 44χρονου συγκατηγορούμενου, ο οποίος επικαλέστηκε προβλήματα υγείας και δεν εμφανίστηκε στο δικαστήριο.


Νωρίτερα κατέθεσε καθηγητής Ψυχιατρικής, μάρτυρας της υπεράσπισης, ο οποίος ανέφερε ότι εξέτασε τη γυναίκα τρεις φορές στις φυλακές Κορυδαλλού. Σύμφωνα με την επιστημονική του εκτίμηση, η 27χρονη παρουσιάζει νοητική στέρηση, γεγονός που -όπως υποστήριξε- επηρεάζει σημαντικά την αντίληψη και την αξιολόγηση των γεγονότων. Μάλιστα, σημείωσε ότι δεν είναι βέβαιος πως έχει αντιληφθεί πλήρως ακόμη και σήμερα τον θάνατο του παιδιού της.

Ο ίδιος εκτίμησε επίσης ότι η κατηγορούμενη δεν διέθετε το απαιτούμενο νοητικό υπόβαθρο ώστε να αποκρύπτει συνειδητά περιστατικά κακοποίησης.

Κατά την απολογία της, η 27χρονη περιέγραψε την προσωπική της ζωή, τις σχέσεις της και τις συνθήκες υπό τις οποίες γνώρισε τόσο τον βιολογικό πατέρα του Άγγελου όσο και τον μετέπειτα σύντροφό της. Υποστήριξε ότι και οι δύο υπήρξαν βίαιοι απέναντί της, ενώ απέδωσε στον δεύτερο κατηγορούμενο επανειλημμένα περιστατικά κακοποίησης του παιδιού.

Όπως ισχυρίστηκε, είχε δει τον σύντροφό της να χτυπά τον μικρό Άγγελο με ξύλο από την κούνια, ενώ ανέφερε ότι της έλεγε πως «τον καίει για να βάλει μυαλό». Ωστόσο, όταν ρωτήθηκε γιατί δεν αναζήτησε ιατρική βοήθεια για το παιδί, απάντησε χαρακτηριστικά: «Πώς να πάω στο νοσοκομείο; Αφού ήταν μακριά».

Η πρόεδρος του δικαστηρίου της επέδειξε φωτογραφίες που απεικόνιζαν εμφανή σημάδια κακοποίησης στο σώμα του παιδιού, με την κατηγορούμενη να δηλώνει επανειλημμένα ότι δεν γνωρίζει πώς προκλήθηκαν.

Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε η περιγραφή της τελευταίας ημέρας πριν από τη μεταφορά του παιδιού στο νοσοκομείο. Η ίδια κατέθεσε ότι, επιστρέφοντας στο σπίτι, βρήκε τον Άγγελο αναίσθητο στον καναπέ, με τον σύντροφό της να της λέει ότι είχε χτυπήσει σε τραπεζάκι.

Η απολογία της ολοκληρώθηκε με μια φορτισμένη δήλωση, στην οποία ανέφερε πως εξακολουθεί να αισθάνεται ότι το παιδί της βρίσκεται ακόμη δίπλα της.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας έγινε αναφορά και σε επεισόδιο που φέρεται να σημειώθηκε στις φυλακές Κορυδαλλού, όπου σύμφωνα με όσα ακούστηκαν στο δικαστήριο, η 27χρονη είχε εμπλακεί σε περιστατικό με την κρατούμενη Ειρήνη Μουρτζούκου.

Η εκδίκαση της υπόθεσης συνεχίζεται με τις αγορεύσεις και την αξιολόγηση του συνόλου των αποδεικτικών στοιχείων, σε μία υπόθεση που εξακολουθεί να συγκλονίζει την κοινή γνώμη.

[wbls-below-article]



Ροη Ειδήσεων